Pagina's

woensdag 9 mei 2012

Skin finish powder van Catrice!

Heey dames,

Ongeveer een week terug was er een 1+1 gratis actie op alle make up. Ik had een powder nodig en hier voor had ik al een powder van catrice en die beviel me super goed en ik dacht waarom koop ik er nu niet nog 1?
Dus ik had een powder van catrice gekocht die me super beviel en die wil ik vandaag voor jullie Reviewen!
Dus, let's get stardet



En dan heb ik het over deze skin finish. Een powder moet er voor zorgen dat je huid mattert en dat doet deze powder zeker. De producten van Catrice zijn meestal iets duurder, maar ook iets luxer! dit product heeft een goede sluiting want het product gaat half open en dan klikt ie als het waren open en dat is voor kleine kinderen moeilijk open te maken. Verder kan het zowel bij meisjes als bij vrouwen op de kaptafel staan dus weer bij deze verpakking kun je alle richtingen op.

De naam van de powder is 050 caramel beige. Er staat verder ook achterop dat het product lang blijft zitten en dat het voor een egaal huidje zorgt!

De kleur is nog best donker maar deze kleur word ik in de zomer en die andere powder was in de winter. Hier zie je goed dat ik het product al een paar keer heb gebruikt, maar er zit nog geen deuk in wat is trouwens bij alle producten van Catrice niet heb. Je doet onwijs lang met een powder en in deze powder zit namelijk ook heel erg veel namelijk 10 gram. 



De pigmentatie van de powder is heel erg goed en daar ben ik super blij mee. De powder is niet eens zo erg duur en als je hem 3x door de powder haalt en je smeert het product op je gezicht dan krijg je een powder laag en dat heb ik bij essence powders nog nooit gehad. Deze powder geeft zoveel pigmentatie dat had ik helemaal niet verwacht!




Hier zie je de powder op m'n huid je ziet wel waar de powder zit maar je ziet ook dat het je gezicht lift en dat vind ik super van de powder!!


Dit was alweer het artikel van Vandaag!
Ik zou het product zeker aanraden en als je het ook fijn product vind moet je zeker in de commets zetten waarom!!

Prijs:
powder: €4,-

Veel liefs,
Melissa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten