Pagina's

zondag 6 mei 2012

Mijn essence mono's Battle

Heey dames,

In de afgelopen tijden heb ik veel gespaard naar allerlei mono's van Essence waar ik best wel trots op ben en waar ik ook trots op mag zijn. Niet alle oogschaduwen kun je nog kopen maar als je het nog ziet liggen zou ik ze zeker aanraden en speciaal voor de essence mono's ga ik vandaag iets kort over de mono's vertellen!
Let's get stardet!!



Als eerst wil ik het even hebben de baked eyeshadows en dan heb ik het over 1 van de colour & shine collectie en van de natvent urita

De kleuren zijn prachtig! De kleuren verschillen mega met elkaar maar dat vind ik juist leuk.
De eerst kleur is van een limited edition en die collectie vind ik super leuk. De kleur is heel erg mooi, maar iets te heftig voor een highlighter maar voor een normale look zou deze ook heel goed in gebruik zijn.
De andere kleur is van een normale collectie voor een kwart jaar in het assortiment zat. Ik heb deze kleur in de voor deel bak gevonden want de kleur was over maar er lag er nog maar eentje in, en dat was deze zwarte dus ook met veel shimmers



Hier op deze foto zie je goed dat de kleuren echt van elkaar verschillen, maar voor een echt shimmery look best wel bij elkaar passen een soort ying en yang!
Op de donkere kleur zie je al echt die shimmers zitten en bij aller twee zie je ook verschillende kleuren!

Op deze foto zie je dat de pigmentatie echt super goed is en dat je met deze kleuren echt allerlei kanten.
Deze oogschaduws kun je trouwens ook nat gebruiken en dan worden wat impulsiever en dat is bij deze oogschaduws niet echt nodig, maar deze oogschaduws kun je dus nat maar net zo goed ook droog gebruiken.


Nu gaan we door met nog een limited edition oogschaduw die al lang niet meer te koop is en die ik voor super weinig geld heb gekocht. De uitstraling bij deze oogschaduw is super mooi. Het is zowel speels als netjes en dat komt door de rechte vormingen en dat vind ik super mooi en een groot pluspunt.

(Ik moet een goed fototoestel kopen want je kunt de naam niet goed zien mijn exuus)
De naam van deze oogschaduw is 04 you've got the art. Een super grappige naam als je naar het thema kijkt. Verder staat er op de achterkant dat deze oogschaduw langer blijft zitten en dat de kleur niet heel snel vervaagd. In deze oogschaduw zit ook 3,5 gram en dat vind ik zelf best wel veel!
Hier op deze foto zie je ook dat de pigmentatie voldoende is en dat het heel neutraal is en goed is voor de zomer! De kleur lijkt echt heel erg vel als je in de verpakking kijkt maar eigenlijk is dat wel heel erg mooi. Ik ben met deze oogschaduw super tevreden!


Dit is nog een essence oogschaduw in een baby blauwe oceaan kleurige kleur echt super mooi. De stikker met new erop past super goed bij de verpakking. De verpakking is gewoon heel erg simpel in heel vaak is dat ook wel handig!

De naam van deze oogschaduw is 49 cool breeze best wel een goeie naam die goed bij het product past omdat het product toch ook cool achter toontje heeft! Verder belooft dit product dat de oogschaduw zacht 'vloeibaar' is en dat het product lang zou blijven zitten en dat is bij verschillende oogschaduwen ook belooft maar word niet altijd gedaan, maar hier bij hebben ze het goed opgeschreven want het product is echt super mooi en blijft lang zitten! 
De pigmentatie bij deze oogschaduw zit helemaal goed en past eigenlijk ook bij elke oogkleur!
De kleur vind ik niet echt speciaal en dat heb ik eigenlijk bij alle kleuren bij essence maar deze is eigenlijk best wel saai. Maar dat komt meren deels omdat het product mat is en met shimmers zou het product al heel   anders lijken.
We komen nu bij een kleur dat ik dacht van nee hé niet deze kleur hé. Want ik had deze kleur van m'n nicht gekregen. Ik moest de kleur van haar op m'n ogen doen en toen was ik ineens super blij met haar dat ze die voor mij gekocht had. Ik verbaasde zo erg dat ik met de mond open stond.



De kleur heet 17 hot spot. Ik weet niet echt wat ik van de naam moet denken maar toen ik het voor het eerst las dacht ik dat er hut spot stond maar dat was helemaal niet zo maar ik weet dus niet echt wat ik bij deze naam moet denken!
De kleur is wederom weer heel erg mooi en het heeft een nijging naar de kleur goud. Dat komt eigenlijk door de shimmers. Wat ik wel jammer vind is dat deze, zelfs met oogschaduw basis, niet zo lang blijft zitten. Verder vind ik de oogschaduw best wel mooi en eigenlijk draag ik de oogschaduw te weinig!
Dit is nog een hele mooie oogschaduw in een beetje een koral rozige kleur. Wederom kleurt het stickertje new bij de kleur. Even wil ik zeggen dat deze verpakking echt k*t is, omdat ik hem nooit open krijg gebruikt ik hem ook minder en dat vind ik super zonde.


De naam van deze oogschaduw is 55 shrimp me up, dus het betekent dat het een beetje de kleur van garnalen heeft dus toch een beetje koraal. Hier bij zeggen ze weer dat het de werking heeft voor langdurigheid en dat is bij deze oogschaduw wel te merken dus ik ben er super blij mee. (voor de zoveelste keer) 
De pigmentatie van deze oogschaduw is heel erg mooi en lijkt ook wel hetzelfde als in de verpakking. De kleur staat goed met een goede witte oogschaduw en mij staat roze eigenlijk altijd wel goed en voor in de zomer vind ik het ook een super mooie kleur. Door de verpakking gebruik ik de kleur wel minde maar toch moet ik het meer gaan gebruiken. Omdat ik het toch een prachtige kleur is!

De laatste alweer en dit vind ik een verschikkelijk mooie oogschaduw die ik nog niet zolang heb en nog maar 4 of 5 keer gebruikt heb en een super mooie kleur is. De kleur van deze oogschaduw is een beetje lime groen wat ik zelf ook op mijn muur heb, dus ik vind de kleur in ieder geval prachtig.


De kleur van deze oogschaduw past super mooi bij de naam want het is natuurlijk een lime kleur super mooi echt mijn smaak. Wederom vertel ik jullie weer even of de oogschaduw wel blijft of niet!
De oogschaduw blijft zeker goed zitten, maar dan moet je er wel een oogschaduw basis onder doen. Voor een feestje en als je gaat zweten gaat hij er binnen een kleine 3 uur af maar dan ben je ook de hele tijd actief!
De pigmetatie van deze oogschaduw is voldoende en is heel erg mooi voor in de lente omdat ver weg ook de mint delen zitten dus voor mint groene liefhebbers grijp je kans!!

Dit waren alweer de oogschaduwen en wat ik dan zou aanraden!
Ja, daar heb ik lang over nagedacht maar ik weet het ik kies de.......
baked eyeshadow van de limited edition natvent urista collectie
En wat wint deze oogschaduw
Eeuwige room!!!



Dit was alweer de battle!
Bedankt voor het lezen en hopelijk tot morgen!
Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten