Pagina's

maandag 14 mei 2012

BM beauty blush!

Heey dames,

De glossybox van de maand maart is natuurlijk al weer verdwenen maar wat ik een heel fijn product vond was de BM beauty blush in een wat peachy kleur namelijk ook de naam peachy glow een hele mooie blush.
Zelf heb ik niet echt heel veel blushes en daarom vind ik het leuk om een tester te krijgen!
Ik ben steeds meer in to blushes en is vind het ook leuk om met dit product te experimenteren!
Ik wil verder ook nog even zeggen dat het me heel erg spijt dat ik 4 dagen nikt heb geplaatst, maar dat kwam merendeels omdat ik bezig was met mijn spreekbeurt over dierproeven, ik heb wel een goede, dikke 9,5 dus daar ben ik super blij mee!
Maar nu moet ik niet van het onderwerp af gaan dwalen we gaan beginnen!
let's get stardet!



Allereerst wil ik het even  gaan hebben over hoe het product word 'afgeleverd'.
Als ik eerlijk mag zijn vind ik het product heel saai zo in het potje zitten. Als ze het product willen verkopen zou ik allereerst even wat doen aan het uiterlijk ook al is het geen fullsise maar ik heb betere testers waar ze meer doen aan het uiterlijk! Verder vind ik dan ook dat ze het product niet echt verkopen, en daarom misschien ook de rede dat het product in de glossybox zit puur om het te verkopen!
Dat vind ik zeker een grot mispunt.

Verder is de naam van het product: peachy glow. Een naam wat echt bij de kleur van het product past. Verder zit er in dit product1 gram en in de normale verpakking 4 gram, dus er zit best veel in! Verder is dit produt 24 maanden houdbaar, maar bij mij is het al tot de helft leeg!

Toen ik het product zag dacht ik echt... wooow dit is knal, knal oranje. Dit ga ik nooit van me leven op m'n gezicht smeren. Dus ik ging hem swatchen en eigenlijk was de kleur super mooi en draag ik het product bijna elke dag! De kleur heb ik ook bij een feestje op gedaan waar het thema oranje was super mooi!

Zo als je hier ziet is de kleur super mooi. Ik heb de kleur hier 3 keer op m'n hand gedaan en het was een beetje oranje geworden, maar je ziet gewoon dat de kleur super mooi is. De kleur heeft hele kleine shimmers wat super mooi is in de zomer! Ik ben super blij met dit product!
  1.  Het product heeft lekker veel pigmentatie
  2. De kleur valt lekker op in de zomer
  3. Het is gewoon een blush en blushes zijn altijd mooi


Prijs:
fullsise is dus 4 gram=  €9,95





Dit was mijn arikel
Bedankt voor het lezen en tot morgen!

Veel liefs,
Melissa

P.S. de blush is een biologisch product dus heel erg goed voor het milieu een tip als je van zulke producten houdt!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten