Pagina's

dinsdag 15 mei 2012

Gezicht reiniger van Kruidvat eigen merk.

Heey dames,

Al heel lang geleden op m'n eerste kanaal begon ik met beauty sparen en ik zag op internet dat je wel van die reinigings producten nodig had! Ik ging met mijn moeder naar de Kruidvat en daar vond ik een hele fijne reinigings lotion die ik vandaag, ook als is het product al bijna op, nog even aan jullie voorstellen.
Dit product is zeker ook een aanrader als je niet veel make up draagt en niet heel veel geld het om het uit te geven dan zou ik dit product zeker aanraden. Genoeg gekletst ik heb er veel zin in!
Let's get stardet!


Het product heeft een goede uitstraling. Iedereen weet dat de make up gewoon van kruidvat eigenmerk er meestal heel erg vrouwelijk uitzien, maar bij deze vind ik het best speels worden, maar door de rechte vorden is het product best vrowelijk worden! 

De cleanser is voor de droge tot gecombineerde huid en dat product kun je dus ook gewoon gebruiken voor je ogen (als je dan natuurlijk geen gevoelige ogen hebt)
De cleanser zorgt ook voor een optisch schonere huid en dat je zonder restjes van make up je bed in gaat.
Toen ik een reinigings melk en tonic kreeg dacht ik dat ik dit meer hoefde te gebruiken, maar ik heb gemerkt dat ik niet meer zonder dit product kan!

Achter op het flesje staat er dat het product geen alcohol heeft en dat is very good voor de huid. Daardoor is dit product goed te gebruiken voor de ogen. Verder staat er op de achterkant:
Reinigt de droge en gevoelige huid op zeer milde en verzorgende wijze en verwijderd onzuiverheden en make up resten. Door de formule, zonder alcohol, voelt je gezicht na gebruik zacht en soepel aan. Je huid is nu klaar voor het aanbrengen van een dag-of nachtcrème.
Geadviseerd wordt deze gezichtlotion te geruiken na reiniging met kruidvat Reinigingsmelk voor de droge of gevoelige huid.

Dit berichtje vind ik erg goed en ik zie nou dat het flesje een beetje vies is sorry.
Eigenlijk is dit een soort van tonic alleen voelt dit product veel frisser aan en dat vind ik erg fijn.
Nu wil ik de gebruiksaanwijzing ook even aan jullie vertellen:

Breng Kruidvat gezichtslotion bij voorkeur 's ochtens en 's avonds aan op een wattenschijfje en dep hiermee je gezicht en hals. Daarna dag-of nachtcrème aanbrengen voor een optimale verzorging.

Dit product gebruik ik eigenlijk niet zo want ik gebruik dit product meestal alleen als ik een poedertje op heb verder geen foundation en dat soort dingen, nee dan moet je echt een goede, verzorgende melk en tonic hebben.

Nu wil ik het alleen nog even hebben over de prijs en hoeveelheid:

Ik vind dat er in dit product veel in zit want er zit dik 250 ml in en dat is heel erg goed en de prijs licht tussen de twee en drie euro en dat vind ik helemaal niet veel en je doet met zo'n product heel erg lang.

Wat ik heel erg jammer vind aan dit product vind ik de 'opening' heel erg vervelend en dat komt eigenlijk omdat het een super, mega grote opening is en daar komt heel veel uit en er komt dus ook heel veel op het watje en dan is mijn watje helemaal doorweekt.

Ik zou dit product zeker aanraden want het is een heel fijn product en werkt ook heel goed bij de ogen!

Dit was alweer de Review voor vandaag en hopelijk tot morgen!

Prijs:
250 ml: tussen de €2,- en €3,-

Veel liefs,
Melissa






Geen opmerkingen:

Een reactie posten