Pagina's

woensdag 16 mei 2012

Gosh pallet.

Heey dames,

Ik heb nog helemaal niks van Gosh tot het moment dat ik op mijn verjaardag een heel mooi palletje kreeg van mijn nicht. Dat pallet ga ik vandaag voor jullie Reviewen en ik heb er best wel zin in. Het pallet had ik al vanaf 26 januari 2012 dus al best lang en lang genoeg om nu te weten of het een goed product is of niet.
Zoals ik al zei heb ik bijna niks van het merk Gosh en daarom kan ik er nog niet heel veel over zeggen. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden! Veel plezier.
Let´s get stardet!



De kleuren van dit pallet zijn heel erg koel wat ik heel erg mooi vind. Wat ik verder aan de uitstraling kan zien is dat het heel erg strak is. Om een baan zwart te maken en er heel groot Gosh er op te zetten.
Ik vind het persoonlijk niet heel erg maar het is ook wel leuk om het wat speelser te maken. Ik geef het uiterlijk tot nu toe nog een 8½.
Wat ik verder ook heel jammer vind aan de verpakking is dat het van plastic is en, ja ik krijg nu allerlei reacties van, ja dat zijn die van Catrice en Essence ook ja ik weet het maar deze is veel slapper dan die van Essence en Catrice. De producten van Gosh zijn trouwens allemaal een beetje slap wat ik super jammer vind.
De kleur van het palletje is q 45 glamour girl. Wat ik verder wel goed bij het palletje vind passen, want als je  kijkt naar de kleuren zie je ook dat er een zilvere kleur bij zit en dat hoort niet echt bij de nute klreuren en daarom vind ik dit pallet echt heel erg tof.
De pigmentatie van deze oogschaduw vind ik en beetje middel matig. De kleuren vind ik heel erg mooi maar eigenlijk is het een erbij pallet ik zou dit pallet niet aanraden als een normaal pallet die je elke dag gebruikt van deze kleuren kun je niet als 1 look laten vormen, want daar zijn de kleuren te licht voor. Dat vind ik super jammer.

Vind je wat Gosh producten in de kortingsbakken dan zou ik er wel even bij snuffelen, maar voor de normale prijs zou ik het niet kopen eigenlijk puur om de pigmentatie.

Dit was alweer het artikel van vandaag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en hopelijk tot morgen.

Prijs:
Een pallet met 4 kleuren (in de kortingsbakken) 2½ euro

Veel liefs,
Melissa





Geen opmerkingen:

Een reactie posten