Pagina's

donderdag 10 mei 2012

control shine dagcrème van Nivea!

heey dames,

Ik had een paar dagen geleden een nieuwe dagcrème nodig en er was 1+1 gratis actie van Nivea en Nivea is mijn lievelings budget verzorgingsmerk op het gebied van beauty! Ik zocht dus een dagcrème en eigenlijk is dat best moeilijk te vinden naar je huidtype en ik heb een vettige T-zone en kin en een normale huid gewoon op de rest van mijn gezicht. Wat ik allemaal heb ik een beste klus om daar voor een dagcrème te vinden, dus heb ik me laten adviseren in Het Kruidvat en ik heb een crème meegenomen van Nivea namelijk de control shine waar ik vandaag een artikel over ga typen en ik heb er super veel zin in. 
Let's get stardet!  




De verpakking ziet er niet heel erg spannend uit en er staat op dat deze crème je huid mateerd en dat is goed voor mijn vettige T-zone. Verder over de uitstraling. Ik vind dat een verpakking verkocht moet worden aan de klant en hier zit eigenlijk niks spannends aan wat ik verder wel jammer vind. 

In de verpakking zit ong. 75 ml wat ik wel veel vind en waar je lang mee kan doen en hoe langer je er mee kan doen hoe fijner is het vind en bij dit product is dat zo! Verder heb ik hier niet veel over te vertellen!






Zo als je hier wat er in zit en dit product is een olievrij product dat betekent dat er geen olie en dat bekent dat je huid geen vettig laagje achterlaat en dat verschillende pigmentvlekken verdwijnen en haalt de glans van je gezicht. Je moet het op een gereinigd gezicht aanbrengen dus niet naar een foundation om die mat te maken, nee je moet het echt op een gereinigd gezicht aanbrengen

Nu gaan we het hebben over het flesje.
Het flesje ziet het precies hetzelfde uit als op het doosje dus dat is wel fijn!
De verpakking, dus het flesje, is gewoon gemaakt van plastic en dan weet je al dat het niet een heel duur merk is, maar dat maakt voor mij helemaal niet uit!
Het product heeft een normale dop zegmaar zo'n spuit flacon en dat vind ik zelf pretiger dan een potje want dit vind ik toch wat hygiënischer en dat vind ik ik gewoon fijner. 



Het product is groen en heel erg fijn het helpt echt om je porienen goed schoon te houden en pukkeltjes te laten verdwijnen. Toen ik dit product de eerste keer gebruikte was het net of het me gezicht heel erg droog maakte, maar ik heb het op gezocht en eigenlijk hoort dat bij dit product.
Toch vind ik dat dit product mijn gezicht best droog maakt maar dan gebruik ik dit product met een klein beetje my skin dagcrème!

Dit was alweer het artikel van de dag! Bedankt voor het lezen en tot morgen

Prijs: 
75 ml: €7,49

Veel liefs,
Melissa









Geen opmerkingen:

Een reactie posten