Pagina's

donderdag 3 mei 2012

Review: Essence multi colour blush



Heey dames,

Een paar weken terug lag er in het vaste arsortiment een hele mooie blush van essence namelijk de multi colour blush maar toen zei ik dat ik er nog even over na zou denken en toen ben ik er een week of twee helemaal niet meer geweest en dan heb ik het over de winkel Kruidvat. Een paar weken daarna moest ik er weer heen voor tandpasta ik liep door de winkel en ik zag in een keer de multi colour blush liggen voor maar één euro, dus ik was super blij dat ik hem nog niet gekocht had!                                                                                                                                                  
                                                                                   


De eerste indruk was dat de verpakking er super verzorgt uit ziet want soms zie je op de essence verpakking van de versiersels en dat was bij deze helemaal niet waar ik super blij mee was want dit is gewoon lekker strak dus super goed.



De binnenkant hebben ze wel gemaakt zodat het er meer uitziet voor kinderen of jong volwassenen. Natuurlijk kun je dit ook gebruiken voor gewoon een normale vrouw maar ik denk dat die meer voor andere merken gaan. De kleuren die er in zitten zijn super mooi en passen goed bij elkaar
Er zit in deze blush meerdere kleuren blush, een highlighter en een mooie maar lichte bronzer.
Er zit eenhele vele blush bij die niet heel mooi staat bij de bronzer, omdat de bronzer lichter is dan de blush en dat vind ik persoonlijk niet heel mooi bij elkaar staan. 
De naam van deze blush (zo noem ik het maar even omdat ik niet zo veel zin heb om alle kleuren op te noemen) is 20 fashionista een super gave naam die echt bij mij past (ook al zeg is het zelf.


De pigmentatie van deze blush is wel goed een hele mooie glow geeft deze blush op je jukbeenderen.
De kleuren zijn bij elkaar goed te gebruiken maar los van elkaar word het wel moeilijker door de kleinere vakjes. Je kunt de highlight kleur ook gebruiken voor onder je wenkbrauw. Je kunt het dan aanbrengen met een blending brush en dan krijg als nog een super mooi effect.


(Ik weet het is net een nagel) Als je alle kleuren gebruikt krijg je een heel mooi oud, baby roze kleur.
Bij een lichtere huid staat deze kleur super mooi, maar ben je donker getint zou ik een andere kleur nemen of alleen de donkerste blush  gebruiken!

De multi colour blush zou ik zeker aanraden als je hem nog in de kortingsbak ziet liggen. Zeker voor erbij of om mee te nemen is het super handig

De normale prijs van de blush: ongeveer €3,50
Maar nu voor maar €1,-

Dit was het! Bedankt voor het lezen en tot morgen

Veel liefs,
Melissa



Vraag van het Review:
Wat vinden jullie van deze blush en zou je hem aanraden?
(dit ga ik bij elk artikel doen)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten