Pagina's

dinsdag 8 mei 2012

Parfum van het Kruidvat Orange blossom!

Heey dames,

Ik keek laatst een filmpje van veracamilla dat zij naar een persivent van de kruidvat was geweest en daar waren allemaal nieuwe parfums die Het Kruidvat had uitgebracht en daar was ik natuurlijk super benieuwt naar en toen de collectie binnen was moest ik natuurlijk even kijken. De geur die ik wou was al op maar ik heb een super vervanger gevonden en die ga ik vandaag voor jullie iets over schrijven!
Let's get stardet!


Allereerst wil ik jullie iets vertellen over de uitstraling vertellen van het product. Ik vind de verpakking echt heel erg mooi. en de accenten van blauw blijven er eigenlijk ook in door dat lichte en donkere te doen. De verpakking vind ik heel erg vrouwelijk en dat vind ik super mooi. Bij mij is de verpakking, dus het doosje, al best wel kapot maar dat vind ik helemaal niet erg! Alleen voor de verpakking geef ik dit product al een tien.
Ik hou wel van deze verpakkingen.
Het flesje zit er ook heel sjeik uit en dat plakkertje wat er op zit voelt ook heel erg 'duur' aan!
De hele verpakking is van glas, het doosje dan niet, en dat vind ik dan super sjeik aan de parfum.
De letters zijn ook heel mooi en strak en dat heb ik niet bij alle parfums, maar alles aan deze parfum is srak en dat vind ik af en toe wel mooi!

Hier zie je het flesje los en je zit dat er al wat uit is, maar dat komt niet door dat je heel veel moet gebruiken in één keer maar eigenlijk omdat ik de parfum zo fijn vind.
Op de achterkant staat er een soort M maar ik weet niet echt waarom. Misschien omdat dat de hand teking is van de maker van dit product. I don't know!

In deze parfum zit 50 ml wat nog best veel is voor de kwaliteit en de prijs. Ik vind dat eigenlijk heel erg veel want ik heb er eentje van zwitzal die super fijn is en waar 95 ml inzit maar waarvoor je het dubbele betaalt!
Ik ben super blij met dit product en ik zou dit product zeker aanraden, omdat je voor je geld echt heel veel hebt.
Je hebt natuurlijk ook andere parfums en als ze er bij onze Kruidvat weer zijn ga ik er zeker allemaal halen.
Ik vind ze super fijn en zou ze zeker aanraden als je een goede parfum zoekt.
Maar voor moederdag is dit ook een super product!

Prijs:
50 ML €7,-

Dit was het alweer bedankt voor het lezen en tot morgen!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten