Pagina's

zaterdag 5 mei 2012

Hema Jip en Janneke bronzer

Heey dames,

Al met sinterklaas kreeg ik een product die ik al heel lang wilde en dat is een bronzer van de Hema en gelukkig hadden ze die nog in de voordeel bak liggen. Ik weet niet of ze het product nog hebben liggen maar dat maakt verder ook niet echt uit. Wand ook al is het product er niet dan had ik het toch wel aan jullie laten zien.
Genoeg gepraat ik sta te popelen om het jullie te laten zien dus let's get stardet



De producten van de Hema proberen ze meestal na te maken en meestal is het het net niet.
Maar met deze was het er net wel. Dit product is van de Jip en Janneke collectie van de Hema en ik vind die collectie super leuk. Ik heb er ook twee oogschaduwen van, maar daar gaan we vandaag niet verder op in.

Het doosje is super mooi met een klik systeem (ik heb hem zo vaak gebruikt dat je hem bij de zij kant open kan maken, maar dat maakt me niks uit) zodat het product goed en zo snel opengaat. De verpakking ziet er goed uit want de kleuren passen goed bij elkaar. Het katje maakt het product vind ik ook best wel speels!

De naam van deze bronzer is: Terra bronzing powder. Er zit negen gram in wat best wel veel is en waar je lang mee kan doen. De bronzer kun je achttien maanden in bezit houden en dan moet je de bronzer weggooien. Daar ben ik gelukkig nog niet dus ik mag de mooie bronzer nog lekker gebruiken.


De kleur van de bronzer is super mooi en heel suptiel. Deze zou ik niet aanraden voor de getintere vrouwen ik bedoel dan niet de hele getinte vrouwe/meisjes want die hebben dit niet nodig. Ben je een vrouw/meisje die altijd bij foundation nummer 1 heeft of de lichtste tint zou ik deze wel aanraden. Waarom ik deze aan die vrouwen/meisjes aanraad is eigenlijk omdat het een hele mooie líchte bronzer is en bij lichtere getinte staat deze dan veel mooier.


(deze foto is niet heel goed gelukt) Op deze foto zie je dat ik best wel donker ben en dat komt eigenlijk door de bronzer. De bronzer lijkt bijna of ie gewoon helemaal mat is maar als je het aanbrengt dan zie je toch wat gouden shimmers super mooi!!


Hier op deze foto zie je dat de bronzer toch wat shimmers heeft wat super mooi staat en dat vind ik zelf het mooie aan deze bronzer. 
De bronzer is om verschillende delen op je huid donkerde te laten lijken en daarom maak ik altijd een soort acht vorm op mijn gezicht want dan lijk ik niet veel donkerder maar zo valt mijn gezicht eigenlijk ook meer op door de shimmers in de bronzer

Dit was alweer het Review ik hoop dat jullie er van genoten hebben en tot morgen

Prijzen:
In de voordeel bak: €1-,
Normaal: €2,50

Veel liefs,
Melissa

                                                                               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten