Pagina's

maandag 7 mei 2012

Foundation van de Hema super goedkoop

Heey dames,

Laatst kocht ik een goede nieuwe foundation die ik uit wou proberen voor de site. Het moest wel goedkoop zijn want daar hadden verschillende mensen om gevraagd. Ik kwam uit op een foundation van de Hema. Ik was samen met mijn moeder en uit eindelijk had ik hem toch meegenomen en mijn moeder heeft hem ook gekocht in een donkere kleur en voor m'n oma hadden we hem ook meegenomen en toen ben ik een beetje gaan vragen bij mijn oma en moeder, dus ik ga verschillende meningen opschrijven
Maar genoeg gepraat let's get stardet!


De foto is een beetje onscherp geworden maar toch kun je een beetje zien dat het het logo is van de Hema.
Toch wil ik weer wat zeggen over de uitstraling. De uitstraling vind ik bij deze foundation goed en heel casual  dat betekent dat het zowel voor de uistraling dan bij oudere mensen op de kaptafel kan staan als bij de jongere vrouwen en als meisjes zo jong als ik zelf. 


De foto is een beetje onscherp geworden!
De foundation ziet er zo uit en is voor alle huid types en ik heb dan een beetje een gemengde huid en daar werkt de foundation super goed op! Ik heb altijd in foundations de kleur 2 omdat ik niet heel erg licht ben en ergens ben ik daar super blij mee

In deze foundation zit 40 ml dat echt heel veel vergelijkend met de andere foundations die ik heb want die gaan maar tot de 30 ml!

De foundation heeft een dop met daar onder een soort spuit systeem (ik weet niet echt goed hoe ik het moet uitleggen) 
Zelf ziet het er bij mij heel vies uit maar ook vind ik het niet heel erg fijn ik heb liever een soort pompje dat vind ik fijner werken en er komt ook niet zoveel uit! Maar het was ook een heel goedkoop product en daar voor vind ik hem nog best wel sjeik eigenlijk heb je die pompjes alleen bij wat duurdere merken die eigenlijk alleen maar make up uitbrengen (behalve Catrice)
Hier zie je de kleur op mijn huid en zo als je ziet past het best mooi bij m'n huid. De pigmentatie en dekking vind ik bij deze foundation niet de beste maar het kan wel. Bij deze foundation kan je huid wel ademen en dat vind ik super bij de foundation. Als je een super dekkende foundation wil moet je zeker deze niet kopen want deze dekt niet als de beste maar met een beetje concealer kun je je acne wel laten verdwijnen.
Hier zie je de foundation op m'n hand echt super mooi maar niet al te dekkend. Je ziet m'n moedervlekken er wel door heen maar dat maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.

Een tip bij deze foundation is: Is de foundation plaatselijk te gebruiken. Een soort van concealer want zo blijft het product langer zitten en zo is ie wel wat dekkender

Dit was alweer het artikel bedankt voor het lezen en hopelijk tot morgen!

Prijzen:
30 ml: €3,-

Veel liefs,
Melissa














Geen opmerkingen:

Een reactie posten