Pagina's

woensdag 16 mei 2012

Essie nagellak.

Heey dames,

In de glossybox van April zaten super leuke producten en ook onder anderen een nagellakje van Essie.
Bij mij was Essie helemaal niet zo bekend en daarom vond ik het ook leuk om zo´n lakje uit te proberen. De kleur vond ik ten eerste suppper gaaf zo´n kleur had ik helemaal niet en ik vond de verpakking ook heel erg
Maar als je wil weten over welke nagellak ik het heb lees dan even verder!
Let´s get stardet!


De essie nagellak zit er heel mooi uit en ik vind de verpakking ook heel erg vrouwelijk, en het kleurtje zie je er goed door heen. De witte dop vind ik heel erg mooi.
De uitstraling is heel simpel maar wel mooi en vrouwelijk.
Zoals ik al vertelde vind ik de kleur echt geweldig.
De kleur is een beetje baby blauw maar tegelijkertijd ook een beetje licht blauw. Ik had helemaal nog geen blauwe lakjes op een of andere manier spreken mij blauwe lakjes niet zo aan. Ik heb wel van die kleuren die  groen blauw zijn maar die tel ik even niet mee.<
Alleen de kleur al geef ik het lakje al een 10.
De kleur van het lakje is 94 Lapiz of lexury ik weet niet echt wat het betekent sorry. Verder zit er in deze nagellak maar liefs 10 ml waar je dus heel lang mee kan doen en dat vind ik echt super fijn.
De Kleur vind ik heel erg mooi op mijn nagels het lakt super fijn en het is niet een te dikke nagellak en ook niet te dun zodat het er zo afglijd, nee het is precies goed! Het kwastje is daarom ook heel erg fijn, want het kwastje is heel erg lang en heel erg dun en dat vind ik de goede, mooie nagellak helemaal afmaken.

De kleur is super mooi de kwaliteit is super. Wat moet ik er eigenlijk nog meer van zeggen?
Ik wil alleen even zeggen dat je even naar de DA moet om deze prachtige nagellak gaan halen.
De prijs is niet heel veel en ik raad ze gewoon aan.

Prijs:
10 ml: tien euro

Dit was alweer het artikel van vandaag en heel graag tot morgen!

Veel liefs,
Melissa



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten