Pagina's

vrijdag 4 mei 2012

Chocomania body butter van de bodyshop

Heey dames,

In de glossybox van de maand maart had ik een super lekkere body butter gekregen (een miniatuur) en die wou ik vandaag even voor jullie Reviewen. Allereerst wil ik even zeggen dat ik medere dingen van de glossybox ga Reviewen dus als jullie dat leuk vinden moet je vaker mee blog bekijken!


Allereerst wil ik jullie wat vertellen over de verzorging/verpakking. 
De verpakking vind ik super mooi en past ook bij het thema: Chocola.
Toen ik dit voor de eerste keer zag wou ik het gewoon op eten, omdat het er zo lekker uit ziet. Verder vind ik de verpakking ook goed met de draai opening omdat het dan niet snel open gaat. 




Als je de verpakking open maakt een een paar centimeter er boven hangt, ruik je al de geur van chocola echt super lekker. Als je het gewoon ruikt lijkt het net of er ook kokos door heen zit maar dat is niet zo het is gewoon verse chocola. 

Op de achterkant staat niet echt veel bijzonderst maar alleen hoe lang je het kan houden dat is 12 maanden dat het gerecycled is en als je het lebeltje open trekt zie je de ingrediënten! 

De bodybutter zelf is echt super lekker niet te vettig en trekt mega snel in. Het is niet echt een boter maar meer een soufflé maar ook super lekker. De bodybutter is super zuinig in gebruik! De bodybutter is van een limited edition en ik vind dit echt een geurtje voor in de winter/herfst. Op de dag dat ik dit online zet gebruik de de bodybutter precies een week en ik vind het super spul. Ik had zelf nog niks van de bs maar ik vond het leuk om vandaag aan jullie te vertellen wat ik hier super leuk aan vind.

Dit was dan alweer mijn Review over de body butter van de body shop.
Ik zou het jullie zeker aanraden omdat het een super fijn product en als je teveel gebruikt perongelijk dan maakt dat eigenlijk niet zoveel uit omdat het toch super snel intrekt.

Prijzen:
250 ml: €15,-
50 ml: €3,-

Bedankt voor het lezen en hopelijk tot morgen!

Veel liefs,
Melissa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten