Pagina's

donderdag 10 mei 2012

Bronzer Catrice LE bohemia

Heey dames,

Al heel lang terug was er een LE van Bohemia een week geleden lag er van die collectie een super mooie bronzer in die ik moest hebben. De bronzer is best donker voo mijn huid maar als je de bbronzer goed uitblend kun je hem goed gebruiken. De collectie is jammer genoeg niet meer te koop maar de gezichtsproducten van Catrice zijn heel erg fijn!
Maar laten we niet over het onderwerp afgaan maar gauw gaan beginnen!
Let's get stardet!


zo als je hier ziet is de verpakking eigenlijk gewoon hetzelfde alleen heeft het een mooi patroontje op de zijkanten en zo lijkt het toch weer heel erg anders!
Zoals je ziet heb ik de bronzer al vaak gebruikt want het patroontje in de bronzer zelf is er al uit!
De lelijke groene sticker heb ik er niet afgehaald want ik had net mijn nagellak goed gedaan en dan vond ik het zonde om dan ook het stickertje eraf te halen!

De bronzer heeft niet echt een naam wat ik opzich best jammer vind, maar ja je kunt niet alles hebben hé!
De bronzer kun  je trouwens ook gebruiken voor je lichaam wat ik nooit doe maar oke. De bronzer is op de achter kant ook gewoon strak en dat vind ik mooi  bij het hele geheel passen. Met deze achterkant maak je de verpakking helemaal af!
Hier zie je de bronzer. De bronzer lijkt op de foto niet zo donker zo als het echt is, maar de bronzer moet je op een witte huid heel subtiel aanbrengen anders zie je echt die vegen! De bronzer ziet er goed en verzorgt uit en het ruikt niet heel erg vies ofzo!
De bronzer is heel gepigmenteerd en niet helemaal zonder glinsters maar een beetje shine zit er wel in wat ik persoonlijk heel erg mooi vind!
De pigmentatie van deze bronzer is super goed en sowieso zijn de bronzers van Catrice heel erg goed en ben ik er heel tevreden over!
Deze Bronzer zou ik zeker aanraden vooral als je wat lichter bent. Je moet deze bronzer wel want lichter aanbrengen maar dat vind ik helemaal niet erg! De bronzer vind ik vind ik super mooi in de zomer als je iets heel fels aan hebt want dan haal je je gezicht heel erg naar boven

Ik zou de bronzers van catrice zeker aanraden ook voor de kwaliteit

Prijs:
Met korting: €1,-
orginele prijs kon ik niet vinden!

Dit was het bedankt voor het lezen en tot morgen!!


Veel liefs,
Melissa









Geen opmerkingen:

Een reactie posten