Pagina's

zaterdag 2 juni 2012

Vaseline Rosy lips

Heey dames,

Ik zag op youtube video´s dat mensen helemaal gek waren van Vaseline lippenbalsemes. Dat zijn dien potjes waar veel lippenbalsem in zit en die heel betaalbaar zijn. Nou ik zag een paar weken geleden een mooie aanbieding namelijk: Als je een product koopt van vaseline kreeg je 30% korting én je kreeg een potje vaseline erbij. Ik had van Teske gehoord van http://www.teskuh.nl/blog/ dat zij deze lippenbalsem heel fijn vond. Dus ik moest er even van profiteren.
Laten we maar gaan kijken wat ik ervan vind!
Let's get stardet!!!!


Zoals altijd beginnen we gewoon weer met het uiterlijk. De potjes vind ik heel modern en strak waar ik wel van hou. Er zitten gewoon 2 kleuren in en verder niks. Verder vind ik het potje best ouderwets en dat vind ik het wel een speels tintje geven! Wat ik verder ook fijn vind is dat er goed beschreven staat wat het product doet en wat het product is. Dat vind ik super!
Wat ik niet heel fijn is als er wat water tussen het dekseltje en het potje komt bladert de verpakking eraf en kun je het moeilijk open maken dat is het enige minpuntje maar okee
Je ziet al dat ik het product al vaak heb gebruikt omdat het zo fijn is. het product is een beetje roze en het belooft dat het een suptiel kleurtje geeft op de lippen en dat vind ik helemaal waar omdat het net wat mooier staat dan een normale lippenbalsem zonder dat suptiele maar echt suptiele roze kleur erin.
In dit potje zit zoveel bijna niet op te maken maar natuurlijk kanhet wel en naar een jaar (ik hoop natuurlijk dat ik dan op deze blog zit) komt deze mooie vaseline voorbij in een op gemaakt filmpje. De doet er zo lang mee wat natuurliujk super fijn is maars oms gaat het ook snel bederven, maar ze geven je genoeg voor der prijs die je betaalt. 
De verzorging van deze lippenbalsem is goed en ook al heb je het niet nodig dan nog is het product super fijn en misschien heb je hele kapote lippen deze lippenbalsem brengt je lippen toch weer in even wicht!

Nu natuurlijk bij mij. Allereerst wil ik even zeggen dat ik het helemaal niet leuk vind dat alleen me lippen in beeld komen daar heb ik echt een hekel aan, dus misschien staan ze er niet helemaal mooi op sorry hiervoor.
Dit zijn de lippen voor dat ik de lippenbalsem op heb gedaan heel erg ruw en niet verzorgt.
En dit als ik de lippenbalsem op heb gedaan ik vind het een hele verbetering in het echt maar op de camera zie je het niet zo goed sorry.

Ik vind de lippenbalsem heel goed werken en ik zou het zeker op nieuw kopen.
Dit was het Review alweer voor vandaag en graag tot morgen

Prijzen:
 Een potje van 20 g: €2,-
natuurlijk geen geld voor zo'n goede lippenbalsem.

Veel liefs,
Melissa









Geen opmerkingen:

Een reactie posten