Pagina's

vrijdag 8 juni 2012

Mijn Ikea billy boekenkast!

Heey dames,

Dit is een filmpje voor jullie waarin ik mooie ikea billy boekenkast aan jullie ga laten zien.

Deze mooie boekenkast heb ik een paar weken terug gekregen van mijn ouders om mijn schoolboeken voor volgend jaar in te bewaren. Ik ga volgend jaar naar de middelbare school en ik heb er heel veel zin in. Ik moest er van profiteren en heb er ook wat make up in gezet (die ik nu trouwens wel ergens anders heb) Hier komt ook nog een filmpje van.
In dit filmpje laat ik zien hoe de kast er uit ziet en wat ik er in heb staan.
Al vast bedankt voor het kijken!

Veel liefs,
Melissa

3 opmerkingen:

  1. Hoi meid! Ik zag net dat je een reactie had gezet op mijn blog, maar snapte het niet zo goed.... en nee ik ben niet die gorilla nog iets (sorry weet niet meer wat het was ;p) op youtube. Ik hoop binnen kort weer wat te schrijven op mijn blog heb het een beetje druk gehad met mijn werk ;). Nou ik hoor nog wel wat van je, want ik snapte echt niets van je comment namelijk.... x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oow ja, ik doe het gewoon op mijn oude blog dus fashionandislam.blogspot.com ;) Ik hoor nog wel van jou nieuwe blog. En nee ik kijk eigenlijk nooit op jou youtube channel.. alleen op je site ;) xx

      Verwijderen
    2. Heey meid,

      Ik heb een nieuwe site samen met een vriendin van me die heet allbyirisenmelissa.blogspot.com echt een super leuke site en ik ben er ook wel trots op en als je me op youtube wil volgen ik heet mbeautyblogger ik zag net dat je site verwijdert is wat ik erg jammer vind ik weet niet hoe ik je nu kan bereiken dus ik probeer het zo ik zou het leuk vinden als je daar ook zo'n lieve comment acher wilt laten
      xx

      Verwijderen