Pagina's

maandag 4 juni 2012

2 mooie mono's van Catrice.

Heey dames,

Jullie weten vast nog wel dat er een paar weken geleden een scherpe aanbieding was bij de Kruidvat namelijk: de 1+1 gratis actie op alle make up. Als je die mooie sale gemist hebt is het zonde want echt alles was super goedkoop en daar kocht ik ook 2 mono's voor de prijs van 1.
Als de mono's de normale prijs waren had ik ze waar waarschijnlijk niet gekocht maar nu wel en ik ben er super blij mee.



Want het zijn namelijk hele opvallende kleuren wat natuurlijk super leuk is. Ik heb altijd al van opvallende kleuren gehouden maar nooit echt gekocht en nu dacht van: oké ik ga het gewoon kopen. en ik ben er super super blij mee. De verpakkingen zijn zoals altijd super strak wat ik soms niet heel mooi vind omdat deze kleuren voor de zomer zijn en ja de zomer is swierig en dat vind ik dat je dat moet toepassen.
Dat vind ik een kleine minpunt, maar verder je raakt er niet op uitgekeken en dat is soms ook wel fijn.
De kleuren zijn al gebruikt zoals je ziet. De kleuren zijn super mooi niet alleen voor het EK maar ook voor andere gelegen heden of gewoon voor school of werk want deze kleuren kun je heel mooi blenden.
Deze kleur zou ik nooit zo uit kiezen maar ik vond het wel een uitdaging en ik ben heel erg blij dat ik het uit eindelijk heb gedaan!
Deze kleur is natuurlijk ook fantastisch. In die tijd en nu nog steeds wel ben ik helemaal in to geel. Ik bedoel dan oker geel tot gewoon neon geel echt ik ben er helemaal weg van! Toen ik deze kleur zag had ik gewoon het gevoel hebben, hebben. Dit is een kleur die ik heel lang al zoek en eindelijk heb ik hem. Ik kan uren zeggen dat ik dit kleurtje zo fantastisch en mooi is! Maar laten we gewoon verder gaan!
De namen van deze kleuren kun je bijna niet lezen maar het zijn: 
Oranje: 320 dalai drama een super leuke naam.
Maar verder kan ik niet heel veel vertellen.
En de tweede dus de gele heet: 460 john lemon. Een wederom weer een leuke naam.
En het zelfde geld voor deze je kunt de hier niet heel veel over vertellen, dus laten we verder gaan.
De pigmentatie van de gele is heel erg goed. De kleur is heel erg mooi. Het enige probleem is dat het heel erg kruimelt wat heel vervelend is. Dat is het enige min puntje wat ik kan verzinnen bij deze oogschaduw. Wat ik ook heel fijn is dat de kleuren heel erg zacht zijn en misschien klikt dat een beetje raar maar het is wel zo. Ik heb sommige oogschaduws en die kun je helemaal niet goed op de kwast 'pakken' als het ware maar met deze is dat heel erg te doen.
De 2e kleur is net zo goed gepigmenteert waar ik super blij mee ben! Deze kleur is heel mooi voor het EK. Na deze kleur ben ik lang opzoek geweest en eindelijk ligt deze kleur nu bij mij in de bak super blij ben ik nu!!!
Wat ik moet zeggen is dat alle kleuren heel goed gepigmenteerd zijn én dat de kleuren heel mooi verpakt zijn én natuurlijk dat ik er heel lang naar op zoek ben!

Dit was het artikel/review alweer van de dag.
Bedankt voor het lezen en graag tot morgen!

Prijzen:
Per oogschaduw: €2,79
Heel goedkoop als je nadenkt wat je er dan voor terug krijgt!!


Veel liefs,
Melissa.

1 opmerking: