Pagina's

donderdag 7 juni 2012

Essence my skin producten

Heey dames,

In mijn haul konden jullie het al zien ik heb wat nieuwe producten van essence my skin gekocht. Ik had hiervoor al een dagcrème van essence my skin in de mooie groen/blauwe kleur en die beviel me hardstikke goed, maar die is opgegaan dus ik dacht dan koop ik gewoon een nieuwe. Ze zijn super butget en ook makkelijk te verkrijgen door deze punten word ik nou al helemaal happy maar wat doen ze nou. Als je dat wel weten druk van even op 'Lees verder'
Let's get stardet!



De producten zien er naar mijn gevoel al super leuk en kleurrijk uit en daar houd ik echt heel erg veel van. Als tweede staat er op deze producten heel erg veel maar wel overzichtelijk. Ze zetten erop wat de producten doen voor je huid en dat vind ik ook wel fijn. De producten zien er goed uit soieso voor zo'n butget merk zoals Essence!

We gaan gewoon lekker beginnen met deze mooie crème van essence. Ik vind de verpakking zo gaaf het is echt zo'n harde en lieve roze kleuren door elkaar super leuk. De kleuren hebben allemaal een soort van betekenis. Bijvoorbeeld deze kleur heeft een koele kleur ik persoonlijk vind de kleur rozig wel denken de zomer en daar gebruik je veel promegrante en dat vind ik echt super dat ze de kleuren daar op af stemmen!
Wat ik fijn vind aan deze crème is dat er een soort folie aan de bovenkant zit wat er erg proffesioneel uitziet want ik heb weleens merken gezien, die best prijzig waren, die dit niet hadden en dat vind ik echt heel erg fijn. De 'folie' zit er goed op en is er moeilijk af te halen maar uiteindelijk is het me gelukt!~
De crème is een beetje oranje super goed voor het EK dus al een pluspunt, haha. Ik zelf heb al andere crèmes van essence geprobeerd (alleen de blauwe versie) en die is een beetje een gel en dit is wat dikker en  het voelt of het je huid want meer gevoed is! De crème is heel erg fijn en het hydrateert je huid ook heel erg goed!
Ik vind de crème persoonlijk heel erg fijn en raad hem zeker aan iedereen aan met de gecombineerde huid. Bijvoorbeeld als je een vettige T-zone hebt!
Nu gaan we over naar de 4in1 cleansing cream. De eerste uitdruk is heel erg leuk. De verpakking is heel speels en simpel tegelijk. Je ziet wel dat het niet echt heel proffesioneel is maar dat maakt mij helemaal niet zoveel uit. Wat ik net heb gezegd bij de crème is precies hetzelfde bij deze gezicht wash.
dus er valt niet heel veel te vertellen meer.
maar natuurlijk kan ik vertellen hoe fijn ik dit product vond!
Net als bij de crème zit er hier ook pomegranate in en bamboo en nu ga ik even vertellen waar die goed voor zijn.
In bamboo zitten verschillende olien die goed zijn voor de huid. Verder zit er in bamboo veel goedaardige stoffen die je huid laten stralen.
In pomegrante helpt tegen acne en dat is heel erg fijn. Er zit vitamine E in wat je huid sterker maakt. Je huid voelt hierdoor niet strak aan maar juist heel soepel.
De facewash ziet er zo uit. Er zitten kleine skrub deeltjes in die je uit heel zacht maken. De geur van deze facewash is heel erg lekker en ruikt heel erg fruitig. Het product kun je zowel als een masker gebruiken als een facewash. Over dit product maak ik nog een keer een aparte video dus die komt er nog aan!
Ik heb deze facewash 3 minuten op mijn hand laten zitten en het er daarna afgewassen.
Mijn hand zag er daarna heel fris uit en heel erg soepel aan deze goede facewash raad ik zeker aan!


Ik vind alle twee de producten heel erg fijn, maar als ik moest kiezen zou ik toch voor de cleanser gaan omdat deze heel erg goed werkt en niet je huid uitdroogt.

Dit was het alweer voor vandaag en hopelijk tot morgen!

Prijzen:
crème: €2,-
facewash: €2,-

Cijfers:
Crème: Ik geef de crème een 8 omdat ik toch wel eens een betere heb gehad maar die was toch iets duurder maar toch heel iets beter voor de huid
Facewash: 10 omdat het aan alle ijzen voeldoet die ik graag zou willen hebben en je huid niet uitdroogt!


Veel liefs,
Melissa










Geen opmerkingen:

Een reactie posten