Pagina's

dinsdag 5 juni 2012

De highlighting mousse van de Hema

Heey dames,

Zoals gewoonlijk begin ik elk artikel met een mooi verhaal en dat is bij dit Review niet anders. Een paar weken terug voor dat ik deze blog begon stonden er bij de HEMA 2 kleine bakjes onder de kassa waar allerlei producten in zaten voor maar 50 cent echt super goedkoop en daar zat ook deze mooie highlighting mousse in. Ik had nog nooit echt een goede highlighter geprobeerd dus die was een goede kans om het eens uit te proberen!
Let's get stardet


De verpakking is heel simpel en past ook goed bij de kleur in het potje. Het potje is in een handig voor maat wat voor mij altijd goed is! De verpakking is heel erg licht dus ook weer een groot pluspunt. Wat ik nog meerb heel erg fijn vind id dat er goed op staat wat je met het product moet doen!
via de zei kant zie je dat het potje niet zo groot is. Maar je hebt ook niet veel nodig, dus zou dit lang houdbaar zijn! De kleur is goud heel mooi voor in de zomer. Donkere highlighters voor in de zomer zijn altijd goed.
Bij deze foto zie je heel erg goed dat het dekseltje echt ven plastic is wat wel jammer is maar je kunt niet alles hebben natuurlijk.
Omdat deze mooie highlighter in de kortingsbakken lag heeft denk ik ook te maken met het feit dat er op het plaatje allemaal highlighter zat en dat was bij de andere highlighters niet. Dat heb ik van mascha bij beautygloss gezien!
Ik vind het super fijn dat ze er een soort plastic plaatje over heen hebben gewoon dat vind ik super!
In deze highlighet zit ongeveer 5 gram best veel voor een highlighter
De achterkant ziet er ook redelijk verzorgt uit wat heel erg fijn is!
De pigmentatie van deze highlighter is heel erg goed en het is ook goed om het zo bij te werken, omdat het potje zo licht is kun je het overal mee naar toe nemen. Deze highlighter kun je natuurlijk voor medere dingen gebruiken bijvoorbeeld een oogschaduw basis of gewoon als oogschaduw. Deze highlighter is heel natuurlijk en omdat de highlighter donker is kun je het ook goed gebruiken als normale bronzer!

Dit was alweer het artikel van vandaag en graag tot morgen en natuurlijk bedankt voor het lezen!!

Prijzen: 
 in de winkel  €4,-
voor gekocht €0,50

Wat ik nieuw heb is:

Wat voor cijfer geef ik het: 8½

veel liefs,
Melissa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten