Pagina's

donderdag 7 juni 2012

BB cream van ganrnier

Heey dames,

Op youtube stond het bordenvol met filmpjes over de glossybox. Nou ik heb ook zo'n box gekregen. In deze box zat onder andere ook deze mooie BB cream van het met merk ganier op TV is het je vast niet voor bij gegaan de BB cream van ganier. Ik heb er testers van bestelt op facebook, en ik heb ze niet echt getest.
Maar nu dacht ik ik ga het eens goed testen. Veel plezier met lezen
Let's get stardet


Allereerst komt de BB cream in een super drukke verpakking waar ik niet echt van hou. Ze proberen op deze verpakking alles te vertellen en zo weet je niet echt goed waar ze het over hebben dat is wel jammer. Wat ik ook best wel jammer vind is dat de achterkant zwart is en zo oogt het ook wat negatief dat vind ik heel erg jammer. Ik zou als ik een eigen verpakking zou maken sowieso met kleur mee geven en er niet zo heel veel op zetten het gewoon rustig houden.
Op de bovenkant hebben ze het vrij rustig gehouden om er gewoon het merk met wat het is er op te schrijven dat vind ik wat mooier
Wat ik heel vervelend vind is de onderkant ze proberen er alles op te schrijven.
Er staan wel belangrijke dingen op maar dat zouden ze ook op de achterkant kunnen schrijven.
De dingen die er op staan komen wel uit bij de BB cream maar dat vertel ik zometeen!
Het flesje vind ik heel erg mooi ik vind het echt bij de mooie verpakking horen. Het flesje is goud met een gele ondertoon en die kleur heeft de BB cream ook. Als je goed kijkt zie je ook hoeveel er nog inzit.
De verpakking waar het spul inzit vind ik helemaal niet zo druk en daarom gooi ik de verpakking waar het flesje inzat maar gauw weg!!
(dit geld natuurlijk niet voor alle mensen de mensen die het mooi vinden de meningen zijn natuurlijk heel erg verschillend dus jij hoeft het helemaal niet zo te vinden)
De opening waar het product uit komt vind ik wel heel erg fijn want er komt genoeg uit voor je hele gezicht. wat ik ook fijn vind is dat de dop naar beneden staat wat betekend dat het product ook naar beneden gaat wat wel wat fijner is dus dat is een groot pluspunt.
Verder is dit gedeelte niet heel belangrijk!
( I know mijn nagels zien er niet uit)

De cream belooft dat er door de pigmenten je huid niet beschadigt en dat vind ik erg fijn. Ze zeggen ook dat het product lang blijft zitten en dat het elke dat te gebruiken is. Ik vind dat deze beloftes wel uit komen en dat vind ik heel erg fijn. Wat ik wel jammer vind is dat ik de BB cream uit mocht testen voor de getinte huid en dat heb ik nog niet en daarom was het moeilijk te gebruiken, maar eigenlijk was het ook een groot pluspunt omdat je het kan bekijken op je hand of het wel bleef zitten. Ik heb het product op gehad in verschillende omstandigheden en naar een flinke regenbui bleef het niet lang zitten maar dat is ook niet erg omdat het ook niet waterproof beschreven staat.
En nu wat het doet met me huid. Als ik deze cream op heb voelt het net of ik gewoon een crème op heb alleen dan met wat pigmenten. Als ik deze BB cream op heb is het probleem alleen dat heb niet zo snel intrekt door de pigmenten wat er in zit. Voorde rest zit er veel olie in en dat maakt me huid wat vettig dus je moet het goed mengen met een crème waar geen olie inzit en daar kan ik de control shine dagcrème aanraden van Nivea hier over heb ik ook een Review over geschreven. Als je deze 2 in combinatie gebruikt dan is deze mooie BB cream goed te gebruiken.

Ik vind deze BB cream heel erg fijn en zou hem aanraden voor mensen met een vette huid daar glijd deze BB cream ook niet snel vanaf.

Dit was het alweer voor vandaag en tot morgen

Prijzen:
een tube van ong. 50 ml= 13 euro  
en dat is best veel denk je maar in foundations zit meestal 30 ml dus dit is best veel

Ik geef dit product een 8 omdat ik de verpakking niet heel mooi vind en omdat het niet snel intrekt!

Bedankt voor het lezen en tot morgen

Veel liefs,
Melissa











1 opmerking:

  1. Heei meid! Ik heb de BB cream ook gekocht maar jammer genoeg kreeg ik er rode uitslag van op mijn gezicht. Mijn gezicht kan zowiezo nergens tegen maar hoopte dat het nu anders zou zijn, maar helaas. Wil nog even zeggen dat ik weer begonnen ben met bloggen, voor als je het nog interessant vindt om te kijken ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen