Pagina's

zondag 29 april 2012

Zomer!!!!!!

Heey dames,

Als eerst wil ik zeggen dat mijn computer het weer doet en dat ik weer kan schrijven voor de site, gisteren had ik een wifi stikje gekocht die verbinding kan maken met ons netwerk wat super fijn is. Daarom wou ik het vandaag helemaal niet over beauty hebben maar meer over lifestyle, dus vandaag het thema zomer.
Eigenlijk ga ik het wel een beetje hebben over beauty en dat ik wat je kan dragen bij de zomer, hoe je het kan dragen, wat voor make up je kan gaan dragen en wat ik ga doen in deze zomer.




Het is helemaal in om opvallende kleding te dragen en daarom zie je ze ook vaak in heel veel winkels.
Zelf heb ik nog niet heel veel opvallende kleding stukken maar wat ik heb trek ik wel vaak aan! De kleuren die in zijn zijn meestal de kleuren: Blauw, mint groen, licht bruin, geel, licht rood, vel roze.
Er zijn ook veel bloemen printen en die vind ik super mooi. Hier op het plaatje hieronder vind je heel veel kleuren die in zijn.
Ik zie veel mensen op straat lopen die een taille rokken zijn ook helemaal in. Ik heb veel van die rokken bij de Zara maar ook bij de H&M gezien.
Bij de H&M heb je ook van die taille rokjes en die zijn maar vijf euro dus goed voor de fun, maar zeker ook goed voor feestjes want je hebt ze in allerlei kleuren. De Zara heeft ze ook alleen die zitten niet strak maar heel erg wijd en dat is super mooi met een grote taille riem. Natuurlijk hebben medere winkels ook de mooie rokjes, maar dit zijn de rokjes die leuk maar toch heel verschillend zijn. De jurkjes zijn ook weer helemaal in de mode en dat vind ik helemaal te gek want ik houd soiso al heel veel van jurkjes.
De strakke jurken met bloemenprints worden het meest verkocht en is daarom ook super mooi. je kunt je dood normale jurk natuurlijk ook heel goed pimpen met de juiste make up en de juiste schoenen en accessoires zijn de perfecte 'producten' om je kleding een soort van make over te geven. hieronder zie je een taille rok die een soort van make over heeft gekregen door dat ze een mooi topje erin doet en dan er een riem omheen doet en dan mooie kettingen en dan ziet zo'n simpel rokje er meteen heel anders uit!
Ik vind als je meteen een simpel shirt omtovert als het ware met allerlei accessoires dan is dat simpele shirt in een keer niet zo simpel

Nu is er genoeg gepraat over fasion, nu over naar de beauty.
Net als bij kleding is het leuk om fele kleuren te dragen. neem bijv. het  36 kleuren pallet van de H&M. Dit pallet heeft alle kleuren en is daarom ook heel erg goed voor in de zomer. Je kunt bijv. bij hele vele kleren natuurlijk ook een nude look maken dat is ook heel erg mooi. Natuurlijk ga je ook heel erg veel zwemmen en dan is zo'n mooie look eigenlijk niet nodig omdat het er toch afgaat. Voor die omstandigheden heb je natuurlijk iets waterproof nodig en daarvoor heb ik de perfecte mascara gevonden die heel goed werkt in zulke omstandigheden. Namelijk de 100% waterproof mascara van Rimmel Londen. Het heeft in ieder geval al een hele mooie blauwe kleur die goed bij de oceaan past en de mascara gewoon is heel erg fijn.
Dan heb je ook nog een foundation, concealer en dat soort dingen nodig. Dan kun je makkelijk een getinte dagcrème halen die zijn ook super fijn. Dan heb ik ook nog een goede gevonden namelijk eentje van Nivea een hele fijne en is makkelijk in gebruik, maar je kunt natuurlijk ook en goede BB crème kopen en dan kun je die van ganier kopen! Die is daar heel goed voor in gebruik.

Genoeg over make up nu gaan we beginnen wat ik ga doen in de zomervakantie.
Ik ga in de zomervakantie naar duinerell een heel leuk vakantiepark waar je onbeperkt in het tikibad kunt heel erg leuk hier gaan wij een weekje heen. Dan gaan wij ook nog een keer naar de efteling en nog naar medere parken en dierentuinen. Dan ga ik in de zomervakantie heel veel shoppen voor mijn middelbare school omdat ik straks een brugpieper word. Maar nu nog even goed mijn best doen voor de musical en dan alweer naar de middelbare school jongens wat gaat dat snel zeg.

Dit was het ik hoop dat jullie het een beetje inspiratie uit hebben gehaald en sins vandaag schrijf ik elke dag een artikel.
Bedankt voor het lezen en tot morgen

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten