Pagina's

maandag 30 april 2012

De Weleda Rosa mosqueta vitaliserende gezichtsolie parels

Hallo dames,

In de glossybox van maart zaten er heel veel leuke producten in wat er ook inzat was en product van Weleda.
Ik kende Weleda alleen van Teske van Teskuh.nl maar verder kende ik het product niet echt. Ik ging dus googelen en toen zag ik dat Weleda een heel natuurlijk product is en heel natuurlijk is gemaakt. Verder waren deze parels voor de eerste rimpels maar ja ik ben pas 12 dus ik ging het bij mijn moeder uitproberen.


Als eerst wil ik even zeggen dat de verpakking echt heel erg mooi is. En dat is super fijn. Ik vind zelf dat de verpakking ook wel goed moet zijn zodat het product er makkelijk uit kan. 
Hier in dit doosje staat een potje
Het potje is gemaakt van glas wat wel heel erg dik is. Het potje is heel mooi maar ook heel neutraal wat soms heel erg makkelijk is. Dit potje staat bij mij best mooi in het intrieur en daarom heb ik het ook gewoon op mijn soort van kaptafel staan. Dit product gebruik ik 2x in de week wat meer dan genoeg is.
Het product word ook heel mooi gegeven door er een goud papiertje boven te plakken als het ware.
als je het openmaakt komt er iets heel raars tegen moet
zoals je ziet zijn het een soort van visjes die ik zometeen in het dicht bij laat zien. In de parels zit een olie die je huid egaliseerd en het werkt echt super goed. Ik heb zelf op het moment een hele schuwe huid en dan maakt dit product je huid wel wat vetter en dat vind ik super. Ook zie je op het doosje (waar ik geen foto van heb gemaakt) dat het product vrij is van geur- en kleurstoffen wat natuurlijk super goed is voor de huid en het smeert ook nog eens super. Veder zitten er in de olie allemaal goede en plantaardige stoffen wat ook heel goed is voor de huid. Dat er geen conserveringsmiddelen in zitten worden rimpels minder en dat is natuurlijk super goed


Dit is het visje. Het staartje van het visje trek je eraf en dan komt de olie er uit. Wat ik wel als tip moet meegeven is dat je het niet met je handen moet doen, maar je moet het als het ware gewoon op je gezicht in masseren anders trekt alles in je handen inplaats op je gezicht en dat wil je niet hebben

Ik zou dit product zeker aanraden voor de droge huid bijv. in de winter!
In zo'n potje zitten 30 visjes en dat kost dan €18,25
Ik zou dit product wel aanraden voor de vrouwen/mannen rond de dertig jaar!
Dit was het bedankt voor het lezen en tot morgen

Veel liefs,
Melissa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten