Pagina's

maandag 19 maart 2012

Verwijderd en op nieuw beginnen.

Hallo dames,



Een paar weken geleden stond er op mijn site dat ik niet meer zoveel tijd kon besteden aan mijn site.
Dit vond ik natuurlijk super jammer en ik heb er nog eens over nagedacht en eigenlijk vond ik het te jammer.
Ik wil nu opnieuw beginnen omdat ik ook bijna naar de middelbare school ga is dit natuurlijk weer iets heel bijzonders en daarom wil ik in een schone lij om nieuw gaan beginnen.
Ik heb een paar ideeën gekregen en meteen opgeschreven en dat zijn deze ideeën:
1: elke dinsdag een dinsdag vlog van wat ik ga doen op die dag
2:  Elke donderdag komt er een look online
3: Elke maand een favorieten filmpje en af en toe een opgemaakt filmpje
4: Elke week minimaal 1 Review
5: Elke 2 weken een filmpje Review
6: Dit vinden jullie misschien heel erg stom maar ik niet
Als ik een filmpje upload upload ik die alseerst op youtube en de dag daarna op mijn site. Op de dag dat ik een filmpje upload op youtube komt er wel een artikel voorbij om precies te zijn een Review op vrijdag

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden ik begin in een nieuwe lij aan mijn site.
Heel veel plezier op mijn site!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten