Pagina's

zaterdag 24 maart 2012

De hidden word collectie van Catrice

Heey dames,



 Een paar weken geleden was er een limited edition van Catrice. De producten die ik daar zag liggen waren echt super leuk. De producten waren voor mij natuurlijk weer veel te leuk, maar ik heb heb me ingehouden en 3 producten gekocht. Toen de collectie uitkwam mocht ik van mijn moeder 2 producten uitzoeken voor mijn verjaardag. Dat was een lipgloss en een mousse oogschaduw. Toen de collectie er uit was heb ik een mooi lakje gekocht voor maar één euro. Ik weet natuurlijk dat de collectie er al uit is maar daar kan ik niks aan doen omdat ik op de voordeel bak aan het wachten was. Toch mijn excuses voor het ongemak!
Zoals gewoonlijk kon je een kaartje meenemen met de producten er op waar ze een look mee gemaakt hadden. De look was super mooi en er waren 5 producten.
De naam vind ik heel toepasselijk voor de producten heel erg sjeik maar ook truttig tegelijk. Ik heb zelf niet




zo´n hele truttige producten gekocht maar het waren alleen echt de dingen die ik echt super mooi vond!
Trouwens mijn complimenten voor de super mooie dingen verpakkingen van deze collectie. De doppen van deze collectie zijn een spiegel dus ook super sjeik!!!
Daarom was het best wel moeilijk om een foto er van te maken!


De lipgloss:

De lipgloss vind ik super mooi en heeft ook een subtiel glansje. Wat ik jammer aan deze lipgloss vind is dat het er niet uitspringt. Dat heb im trouwens eigenlijk bij alle producten. De lipgloss sprak me heel erg aan toen ik hem zag de andere lipglossjes gingen wel maar dezen sprong er echt uit. Ik weet de prijs niet helemaal meer maar het was iets van drie euro.
De lipgloss heet......
De pigmentatie van de lipgloss is best goed en je kunt hem ook best wel goed op m´n lippen zien. Eigenlijk heb ik de lipgloss helemaal niet getest maar zo meegenomen. Ik had verder nog geen liglosses van Catrice dus was er heel erg benieuwt naar maar ik zou ze zeker aanraden als je niet heel veel geld te besteden hebt aan make up dan zou ik zeker deze mooie lipgloss aanraden.

De oogschaduw mousse:






Van oogschaduw mousse hield ik eigenlijk altijd wel van het blijft super lang op mijn ogen zitten en dat vind ik super fijn de kleur is dan ook super mooi en past ook goed bij mijn haarkleur de blondines is dit een best wel goede kleur. Voor de bruin harige mensen zou ik een ander soort kleur nemen. Maar juist voor de donkere mensen zou dit echt super mooi staan omdat dit er uit knalt!! de pigmentatie van deze oogschaduw is heel erg goed en zou ik zeker aanraden als je deze nog ziet liggen. De pigmentatie is vooral mooi met een donkere oogschaduw erbij! Wat ik vooral niet zou doen is met een donkere kleur die je net op je kwast hebt gedaan in deze oogschaduw dippen omdat dat heel snel afgeeft in een oogschaduw mousse dus let daar wel even op, dat heb ik namelijk gedaan!

Het nagellakje:

Het nagellakje vind ik echt super mooi ten eerste het nagellakje is super mooi wit net als een parel en dat vind ik mooi bij een sjieke look en daarom heet dit lakje ook: CO1 White and seek! Het verbaasde hoe weinig pigmentatie deze lak had. Ik weet dat het lakje wit is maar ik had al eerder een wit lakje gekocht maar die was van essence en deze is van Catrice en daar van is de kwaliteit meestal wel beter maar dat kon ik bij dit lakje niet echt merken!
De uitstraling van dit lakje is wel super mooi maar de kleur moet je wel ongeveer 5 laagjes doen en dat hoeft meestal niet van de lakjes van Catrice!
Verder wil ik zeggen dat dit lakje van Catrice een heel speciaal kwastje heeft. Een heel breed plat kwastje waardoor je je hele nagel kan lakken dit vind ik echt heel erg fijn en goed over nagedacht!!


Ik ben best wel tevreden over de producten die ik gekocht heb ben ik best tevreden alleen vond ik wel dat het kleurtje van catrice iets meer pigmentatie mocht hebben maar dat ben ik weer ik moet niet zo zeuren! Ik zou ze allemaal heel erg aanraden als je ze nog in een voordeel bak ziet zou ik ze zeker meenemen ze zijn heel erg fijn en werken ook uistekent en het staat mooi op je kaptafel of bureau!

Van mij krijgt deze limited edition een dikke acht!

prijzen ik weet ze niet allemaal meer±
lak: 2.50
lipgloss: tussen de twee en drie euro
oogschaduw mousse: tussen de twee en drie euro!

Dit was het bedankt voor het lezen en tot de volgende keer

Veel liefs,
Melissa


1 opmerking:

  1. Hoi hoi leuke foto's ik ben zelf ook een blog zou het leuk vinden als je even een kijkje na": fashionandislam.blogspot.com , laat dan ook een comment achter (zou leuk zijn) Verder ga zo door en zal nog wel eens even een bezoekje nemen. Greetz Meryam

    BeantwoordenVerwijderen